Structura unei lecții de e-learning

Cu ajutorul acestui simulator puteți estima conținutul și costul unei lecții de e-learning. Selectați activitățile dorite.
Vă recomandăm ca durata lecției să se încadreze între 35 și 50 minute.
Apăsați pe butonul asociat pentru a vedea câteva exemple de activități.

START SIMULARE COST

0$

Mulțumim! Vă vom contacta în cel mai scurt timp.

Secțiunea introductivă

Reprezintă introducerea în lecție - captarea atenției, prezentarea obiectivelor cursului și a modului de funcționare a lecției.

1

Minute activități cu grad scăzut de complexitate

1

Minute activități cu grad mare de complexitate

Interfața

[item-336_quantity]

[item-338_quantity]

[item-337_quantity]

Selectează cel puțin un tip de activitate pentru a continua

PASUL URMĂTOR

Secțiunea de asimilare a cunoștințelor

Cuprinde diverse activități de învățare a informațiilor prezentate.

1

Minute activități cu grad scăzut de complexitate

1

Minute activități cu grad mediu de complexitate

[item-311_quantity]

[item-348_quantity]

[item-312_quantity]
1

Minute activități cu grad mare de complexitate

Selectează cel puțin un tip de activitate pentru a continua

PASUL URMĂTOR

Secțiunea de activități pentru exersare

Cuprinde activități în care utilizatorul exersează și aplică informațiile prezentate, pentru a și le fixa cât mai bine în memorie. Are la dispoziție mai multe încercări, până reușește să rezolve integral activitățile.

1

Minute activități cu grad scăzut de complexitate

1

Minute activități cu grad mediu de complexitate

[item-316_quantity]

[item-317_quantity]

[item-318_quantity]

Selectează cel puțin un tip de activitate pentru a continua

PASUL URMĂTOR

Sumarul lecției

1

Minute activități cu grad scăzut de complexitate

[item-322_quantity]

[item-323_quantity]

[item-324_quantity]

Selectează cel puțin un tip de activitate pentru a continua

PASUL URMĂTOR

Testare finală

1

Minute activități cu grad mediu de complexitate

[item-328_quantity]

Selectează cel puțin un tip de activitate pentru a continua

PASUL URMĂTOR

Cost total

Prețul estimat pentru lecție este:


Sumar

Descriere Informații Minute de ativitate Preț
Discount :
Timpul total:

Trimite comanda

Activități cu grad scăzut de complexitate

Obiectivele lecției

Prin intermediul obiectivelor educaționale, utilizatorul va fi pus la curent cu ce abilități și aptitudini va dobândi la finalul acestei lecții, va afla de la început ce beneficii îi aduce lecția.

Activități cu grad mare de complexitate

Video introductiv

Acest clip de introducere plin de dinamism îi va capta atenția atenția utilizatorului și îi va trezi interesul pentru lecție. Adesea în clipul de introducere îi prezentăm utilizatorului o problemă interesantă din domeniul lui de activitate și îl invităm să parcurgă lecția pentru a-i găsi soluția.

Interfață

Interfața lecției

Programarea interfeței reprezintă prima etapă în crearea unei lecții de e-learning. Aceasta presupune programarea meniului, a playerului, cât și a tuturor funcționalităților disponibile.

Activități cu grad scăzut de complexitate

Carduri statice

Carduri statice – utilizatorului i se prezintă o listă de itemi, iar dacă dorește să afle mai multe informații despre fiecare item, apasă pe acesta și apar explicații suplimentare (acestea sunt prezentate într-o formă cât mai vizuală, pentru a facilita procesul de învățare)

Activități cu grad mediu de complexitate

Carduri Interactive

Aplicație practică ghidată – utilizatorul va fi îndrumat pas cu pas pentru a realiza o aplicație practică – aduce un mare aport la procesul de învățare, pentru că utilizatorul învață făcând chiar el acțiunile.

Prezentare interactiva cu audio

Aplicație practică ghidată – utilizatorul va fi îndrumat pas cu pas pentru a realiza o aplicație practică – aduce un mare aport la procesul de învățare, pentru că utilizatorul învață făcând chiar el acțiunile.

Activități cu grad mare de complexitate

Video explainer fara personaje

Clip video – poate fi de mai multe feluri: de tip „how to”, simulare, informațional, sau de tip tipografie kinetică. Toate acestea pot fi și interactive.
În funcție de modul de realizare, se disting mai multe tipuri de clipuri video: clip animat sau clip video filmat cu actori. În clipul ce conține animație naratorul poate fi prezent sau nu pe ecran. Naratorul poate fi actor, sau personaj animat. Marele avantaj al clipurilor video este că transmit informația atât pe canal vizual, cât și auditiv, sporind astfel rata de retenție a informației.
Video explainer – este un video explicativ.

Video informational cu personaj animat

Video informațional cu personaj animat – pe ecran apare un personaj animat care oferă anumite explicații.

Video informational cu personaj real

Video informațional cu personaj real – pe ecran apare un personaj real care oferă anumite explicații. Clipul video este filmat cu actori.

Sarcini de lucru cu complexitate scăzută

Teste formative standard

Teste cu un singur răspuns corect – utilizatorul trebuie să identifice răspunsul corect.

Sarcini de lucru cu complexitate medie

TESTE FORMATIVE CUSTOM

Carduri cu activități – o succesiune de carduri cu diverse informații, dar și sarcini de lucru pe care utilizatorul trebuie să le realizeze – acestea îl implică în mod activ pe utilizator în procesul de învățare, îi menține atenția, îl ajută să învețe prin descoperire.

Sarcini de lucru cu complexitate ridicată

Scenariu arborescent ghidat

Scenariu arborescent – i se prezintă utilizatorului un context din viața reală, și i se cere la fiecare pas să ia o decizie și apoi i se arată consecințele deciziei sale. Fiecare consecință vine cu noi provocări și mai multe opțiuni.

Activități cu grad scăzut de complexitate

Rezumarea conținutului

Recapitularea pe scurt a conținutului informațional prezentat în curs, de regulă într-o formă schematică, pentru a putea fi mai ușor de reținut de către utilizator.

Activități cu grad mediu de complexitate

Evaluare sumativă

O baterie de teste ce testează atingerea obiectivelor operaționale ale cursului. Utilizatorul are dreptul la o singură încercare. La finalul testului utilizatorul primește un scor, poate revedea toate testele și poate afla care era răspunsul corect la fiecare test în parte.